Merhaba sevgili anneler;
Benim oğlum 17 günlük henüz ve ilk 10-15 gun sorunsuz kendi beşiklerinde uyuyordu. Şimdi ne olduysa 5 dk birakamiyoruz. Sürekli kucakta uyuyacak. Bu durumu yasayan var mi normal mi? Muzik, gürültü, maxi cosi falan denedim olmadi. Biberon verdik 1 hafta kadar hem emdi hem mama takviyesi. Simdi biberonu vermiyorum emmeyi birakmasin die mamayi kasikla falan vermeye calisiyorum bu sebepten mi acaba bu huysuzluk ?? Yardimci olursanız sevinirim 🤗