Kızlar merhaba 25 aylık oğlum var. Tuvalet eğitimi vermeye başladım bugün. Daha önce denemiştim ama hazır değildi o yüzden bez baglanıştım tekrardan. Tuvalet için aparat aldım bide basamak aldım. Alıştırma külodu giydirdim. Tuvalete götürüyorum oturuyor yapmıyor. Daha sonra altına yapıyor. Herşeyi anlıyor kaka fln diyor ama tam konuşamıyor hala. Tam konusmasını mı beklesem acaba? Annem ve kayınvalidemde öğret yaz bitmeden diyor. Napıcam kafam cok karışık.