Bebegim_34 kızım 10,5 aylık 2 tip yürütecimiz var biri yürüme arkadaşı biride oturarak olan klasik yürüteç sözde önermiyorlar klasik tip olan yürüteci ama ben buna katılmıyorum hepimiz omlarla büyüdük ve kızım ayakta durmayı onun sayesinde ögrendi 6. Ayda 10,15 dk durdu hepte öyle durdu fazla durmayı sevmiyor