Ranadlbl merhaba, bebekten bebeğe değişir bence. Benim kızım hiç ilgilenmemişti. Dansçı Beatbo büyük olanından da almıştık, onu da tokatlayıp tokatlayıp düşürüyordu. En sonunda ben de sattım. İlgilenmiyordu çünkü.
Şimdi 26 aylık olmak üzere. Oyuncakçıya götürüp onun seçmesini sağlıyoruz. Daha sağlıklı bir oyuncak alışverişi oluyor. İlgilendiği şeyleri aldığımız için uzun süre de oynamış oluyor böylelikle.😊