esrarslan Kızlar aspir yağı metabolizmayı hızlandırıyor, kilo verdiriyor diyorlar, hiç kullanan var mı aranızda? Artık napcağımı şaşırdım spora da gidiyorum ama bi türlü istediğim kiloya gelemedim
Pisi esrarslan hiç duymadım. Doğum yapalı bir buçuk sene oldu tam kilo verdim ikinciye hamile olduğunu öğrendim 🙄allahtan kilom varken hamile kalmamışım.
cemreninnannesii esrarslan aslında benim fazla kilom yok ama göbeğim kaldı doktorum üçüncü gün korse tak dedi ama bebiş kuvezde yattı oraya git gel derken ona hiç vaktim olmadı göbekte kaldı🙄
esrarslan Pisi nasıl verdiniz kiloları, yahu abur cubur yemeyi kestim , oğlumdan fırsat buldukçe spor da yapıyorum gitmiyor hatta hemen almaya meyil ediyorum bıktım artık 😅
esrarslan cemreninnannesii bende sezaryen oldum , korse takmak istedim ama takınca çok kanamam oluyordu, sporla iniyor biraz sıkılaşıyor insan ama ona da zaman bulmak çok zor oluyo 😞
Pisi esrarslan hamilelikte 8 kilo almıştım zaten. Doğumdan sonra hemen verdim aldığım kiloları ve 52 ye düştüm ama emzirme döneminde çok iştahım açılmıştı nerdeyse 55 e kadar çıktım. Son 2 ayda 52 ye düştüm tekrar ama 7 haftalık hamileymişim. Ben hamileliğin ilk 3 ayında kilo veriyorum.
cemreninnannesii esrarslan ay evet ya kızım 4 ay kolikti sonra dönmeler başladı ek gıdası derken şimdide 10 aylık olacak emekliyor koltuklara duvarlara tırmanıyor uyku deseniz gündüz 1 kere uyuyor yada 2 o arada ev temizliği yemek derken akşam oluyor 🙄🙄
esrarslan cemreninnannesii benim de 9 aylık bir oğlum var oda öyle , bu aspir yağını duydum bağırsakları çok çalıştırıyormuş dolasıyla kilo veriyormuşsun ama denemek lazım bakalım 😅