Kızım 41 günlük doğduğu günden beri anne sütü+ frisolac mama ile besleniyordu ancak üretimi durduğu için mamayı hiç bir yerde bulamadik bebek hemşiresi Bebelac Gold önerdi oda bebeğime deli gibi gaz yaptı Butun gece uyumadi ertesi gün eczacı Aptamil Conformil önerdi onu kullanıyorum 4 gündür Oda kabızlık yaptı bebeğim şimdi tuvaletini yapamıyor Aptamil Conformil kullananlar sizde de böyle oluyor muydu bu kabızlık mamaya alışma süreci mi ? Böyle gaz ve kabızlık yapmayan mama onericek olan varmı gerçekten çok sıkıldım oturup aglicam artık bebeğimi öyle gördükçe 😟😟