Kizlar yaklasik 1 saat once bebegim yataktan dustu yuksekligi 50 55 cm civari. Dustugu yer parke. Gozle gorunen sislik morluk kizarikli kanama vs yok. Kucagima alinca aglamasi durdu yerde gordugumde yuz ustu sekildeydi. Agzinda burnunda falan da bisey yok. Hareketleri de normal dustukten 15 20 dk sonra emdi guluyo oynuup yuvarlanıyo falan hala. Gozle gorulur bi sikinti yok. Yine de uyutmuycam bi sure ama yapmam gereken baska bisey var midir ? Doktora goturmeli miyim acaba ?