Oğluşum ilk 7 ay anne sütü ile beslendi sonra hamile kaldım emmek istemedi ve bıraktı memeyi. O günden bu yana Aptamil kullanıyorum şimdi 11,5 aylık artık 2 kez 180 ml içiyor yani baya azalttı. İnek sütü ne zaman vermeliyim vermemeli miyim? Aptamile devam edeceğim 18 aylığa kadar günde 2 kez olmak üzere ama inek sütü içse faydası olur mu yoksa zararı mı olur bilemiyorum bir de gazlı bir bebek hala 🙄