Yeniannee06 Yaz geliyor diyarbakırda yaşıyorum ve bebeğim asla kundaksız uykuya dalamıyor. 43 günlüğüz şimdi. Havalar iyice ısınınca nasıl bir çözüm bulabiliriz bu duruma?
AslhanDivarc Yeniannee06 ben antalyada kundak yaptım ama bizim buralarda her evde klima var. Klima çözüm
goncaalp Yeniannee06 muslin bezlerle yapabilirsiniz bence gevsek bir sekilde rahatsiz etmez. Bebegide mümkün oldugunda ince ve az giydirmeniz gerekir
melis_duru Yeniannee06 ben kundak yapmıyorum ama madem yapıyorsun şunu önerebilirim, bebeğini ince giydirip kundağı da müslin örtüyle yaparsan terlemez
Cancancan Yeniannee06 bende mardinde yaşıyorum bebeğim ağustosta doğdu bi tek zıbın giydiriyordum ve müslin bezle kundak yapıyordum
AslhanDivarc Yeniannee06 havanın direk üzerine vurmamasinı sağlayın. Bide öyle çok serin değil normal oda sıcaklığı ısısında çalıştırın. Benim kızım temmuzda doğdu. Doğduğu gibi klima kullandık
Yeniannee06 Kllimayı nasıl kullanmalıyız peki bebekli bi evde? Beni bile çarpıp etkiliyo bebeği nasıl koruyabilirim?
Mirayorta Yeniannee06 2.5 aylıkken kundak yapmayı bıraktım sizinde az kalmıs kundak yaparkende hiç sıkmadan kundak yapmıstım kundak bile denmez belkide çok takılmayon bebeginiz nasıl rahat edıyorsa oyle yapın
Meryemmtemev Bende agıstosda dogum yapmıştım antalya manavgattayım klima acık normal seklde gydryordum bebegmi zaten klimayı 26 27 derecede calıştırıyorsunuz ve sürekli pencerede kapıdan hava grmesni saglıyorsunuz brşy olmuyo terlemesi daha kötü sonuclanıyot