Birprensesannesi27 Kızlar 3üz bebeklerimiz oldu 3 kilo olana kadar anne sütü emmeleri lazım annenin sütü yetmiyor nütfen dolabınızda sütünüz varsa gönderirmisnizz Allah rızası icin kargo bütün masrafları ödiyecegiz nütfen başta kalsın olmasa bişe yorum yapın
Saafie Birprensesannesi27 Keşke sütüm çok olsaydı da gonderseydm ama yukarıda kalsın diye yazıyorum.. inşaallah birileri çıkar
minikmelegimmmm Birprensesannesi27 az önce bir bayan post acmis sütüm çok fazla diye inşallah görür bu yazıyı da paylaşır sütünü 🙏
Gizem9565 Birprensesannesi27 nasıl yollayacaz ki var bende ama Ankaradayım donmuş süt Bi aya kullanım süresi bitecek
Birprensesannesi27 Gizem9565 ayy daha dün geldik ankardan buz kutularına koyup gec eriuen buzlarla doldurursanız bence sıkıntı olmadan gelir diye düşünyorum kac paket sütünüz
mom726272 Birprensesannesi27 hangi şehir donmuş süt kargoda bozulmaz mı adanaysa bana mesaj atar mısın
Birprensesannesi27 mom726272 gaziantep buz dolu kutuya koyarsanız birşey olmaz inşallah bütün masrafları karşılarız
mom726272 Birprensesannesi27 benim bebeğim çok küçük evden çıkamam ki Gelip alacak biri olsa veririm hemen
mom726272 Birprensesannesi27 Adana Antep arası çok değil gelebilecek biri varsa hem geçen aylardan hem de taze sağıp verebilirim
Birprensesannesi27 mom726272 nerde oturuyorsunuzhi hangi ilce adanada akrabalarımız var gelip alabilirler
mom726272 Birprensesannesi27 Adana Seyhan otoyol üstü zaten şehir içine girmesine gerek yok hemen alıp tekrar e-5 e hemen girip gider alan olursa