Saafie Esmakiyak Ben Serum fizyolojik kullanıyorum ama ayni , dün doktora sordum takip ederim devam ederse göğüs hastalıklarina yönlendirecekmis .. yeni doğan bebeklerde bir kaç ay oluyormuş