Kerimelara Merhaba güzel anneler kızım 6 ay 23 günlük ve 1 ay olacak el ayak hastalığına Yakala nalı doktora falan da götürdüm tedavisi yok diyor Sizler geçirdiniz mi neler yaptınız ve çok kötü kaşıntıları var? Sizlerde yasadınız mi?