Bhuuysal bende aynı aşıyı oldum olmadan önce ilk 10 gün araştırdım değişik doktorlara sorup fikir aldım çünkü bebeğim küçüktü aile hekimi devletteki çocuk doktoru ve özeldeki doktorumuz dahil bi kaç ebe hemşire herkese danıştım bir tanesi bile bana aman olma yada hemen emzirme diye bişi söylemedi buna yakın olumsuz cevap bile almadım niye size öyle dediler anlamadım bunu dememin nedenide anneler aşınızı olun bir sakıncası yok.