Merhabalar,
Avent kullanıyordum ancak bugün biberonumuz kırıldı. Tekrar avent almak istemiyorum çünkü biberon başlığı gerçekten çok problem oluyor. Avent e benzeyen biberon ucu olan veya aventten sonra alıp da memnun kaldığınız biberon var mı?
Bu arada evde hediye gelen wee baby 120 ml lik suluk gibi biberon vardı onu tuttu ama sağlıklı gelmediği için kullanmak istemiyorum. Başka biberon da tutar gibi geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim.