Kızlar Malum Antep’te virüs baya arttı artmaya da devam ediyor sorum şu ben sağlık personeliyim ve doğum iznim bitti rapor hakkımı kullanıyorum rapor hakkım da bu hafta bitecek pazartesi ücretsiz izin almayı planlıyorum yıllık izinler de her an kapanabilir Antep’te kapanırsa ben izne çıkamazmıyım yani doğumdan sonra ücretsiz izne çıkacak olanları kapsıyor mu acaba bu iptal lütfen bilen biri beni aydınlatsın