elcn4139 bu göbek nasıl geçer bi guzel sarktı birde çatlak dolu. diyete başladım zayiflarsam geceŕmi yoksa bu göbek böyle kalirmii yaa
Poyrazalismom elcn4139 Ben doğumdan sonra çok kilo verdim tam tersi sarkar. Sporla desteklememiz gerek 🥲
1anne1bebek_ elcn4139 merhaba🧡 8 ay önce sezaryan oldum bende ama çatlağımda hiç olmadı, sarkmamda🙏🏻 özel hiç bisey yapmadım biraz genetik olduğuna inanıyorum bu durumların🙏🏻 spor yapmayı deneyebilirsiniz🙏🏻🙏🏻 her türlü güzeliz sıkmayın canınızı🧡
Glbhrylmz Esila29 Yapabilirsin canım kendini zorlamadan. Tabiki senin sağlık durumuna da bağlı dikişlerin iyi durumdaysa ağrı acı yoksa spor yapabilirsin az az başlayıp
NesX Esila29 yapılabilir doktoruma sormuştum çok zorlamadam demişti. 2,5 ay oldu karnım benim de aynı durumda pilatese başladım şuan çok karna yüklenmeden yapıyorum ama hafif karın hareketlerinde de hiç hissettirmiyor. Yavaş yavaş gidince sorun olmuyor