Utopikogretmen Merhaba güzel anneler 1 ekim oğlumun doğum günü ve ben hala ne giysem bulamadım.elbise düşünüyorum bebe mavisi,indigo rengi,koyu mavi renklerine baktım hep ama hala aklıma yatan olmadi .tavsiyeleriniz varsa açığım.