Omef33 Havvakck benim bebeğim de emerken hep kıvranıyor ve emzirme arasında gak yaptırmam gerekiyor ve kusuyor her emzirme de illaki daha bu ay böyle oldu , 3. Ay kontrolünde soracaktım ben hep gazı var diye düşünmüştüm reflü mü oluyor bu belirtiler
Elisa30 Yusufum2021 benim kızım da 3 aylık arada dilini damaklarıyla ısırıyor arada gece uyurken ta dudaklarını emiyor nasıl. Eller birde onlar var elinden gelse elini agızına hep sokacak yiyecek