Allah rızası için çocuğu benim gibi olup düzeldi diyenler yazabilir mi? 5,5 aydır çekiyorum hiç emmedi. 1,5 aydan sonra beslenmeyi tümden reddetmeye başladı. Bir dönen uykuda besledim sadece şimdi ise hiç bi
şekilde beslenmiyor. Gitmediğim alerhi uzmanı ve çocuk gastroentroloji kalmadı. Hiçbir sorun yok. Geçmiş postlarda benzer postlar görüyorum ama hiç mi düzelmiyor kaç aysa beklerim yeterki bi gün düzelsin🤦♀️Akıl sağlığımı kaybetmek üzereyim