9ay 13günlük bir kızım var.geçen haftalarda alttan iki dişi çıkmıştı pütürlü yiyen kızım artık yemek istemedi dişinden dolayı diye ben de muhallebi kıvamında vermeye başladım.Bugüne kadr ne verdiysem iştahla yer ama şu bi haftadır yemek istemiyor kırk takla atarak yedirmeye çalşıyorum kendi yemek istiyorr onu da deniyorum ama tabi kendni doyurack kdr yiyemiyor bi iki ağzına atıp bırakıyor.Bu ayın bi özelliği mi,başına gelen var mı ,emziriyorum bir de,napmam gerekiyor bu durumda,ac biliyorum ama yemek istemiyor