Znsnl Benimkinde de biraz vardı ve abartısız 20 dakikada bir emziriyordum. Bol bol emzirmek gerek. Çok zor uyanıyordu. Ayağının altını yada çene altını gıdıklayın yada kucağınıza alıp yukarı kaldırıp aşağı indirin düşme refleksiyle uyanabilir. (Hastanede hemşiresi önermişti bu hareketi) Işıklarınız beyazsa o ışık altında uyutun, sarı örtü örtmeyin sarılığını tetikleyebilir. Geçmiş olsun 🌸