Merhabalar bebeğim 4 ay 10 günlük doğduğundan beri gazlı bir bebek sezeryan doğum yaptım ve bebeğim solunum yetersizliginden 12 gün yoğun bakımda kaldi orda antibiyotik tedavisi gördü neyse evimizde geldik 10 gün sonra gece uyumamya başladı inanılmaz gaz sancısı çekiyordu kullanmadığımız damla masajlar yememe içmemek dikkat etmeme rağmen hiç bir şey fayda etmedi antibiyotiktwn bağırsak florası bolzumustur deyip probiyotik kullandık ama o da fayda etmedi 2.aydwn sonra ağlama krizleri başladı kolik dediler sonra kabızlık ardından da mukuslu ara sıra yeşil ara sıra sarı kaka yapmaya başladı son gittiğimizde ise gastroenteroloji doktoru bebeğimin sadece kakasını bakıp süt proteini alerjisi dedi diyet önerdi 1 hafta süt ve süt ürünleri ve süt proteini içeren ürünleri yemedim ama oda pek bı fayda etmedi tekrardan aynı doktora gittiğimde ise gastroenteroloji bölümü kalkmış dediler ve öylece kalakaldım hep bı huzursuz memeyi red ediyor karnından acayip sesler geliyor yüzünde 2 .aydan beri kırmızı kırmızı sivilceler var sürekli ağlıyor susturamiyorum geceleri sürekli uyanıyor gündüz uyumamak için direniyor perişan durumdayim psikolojik olarak bitmiş tükenmiş haldeyim tek başıma bakıyorum bebeğime eşim isten geldimi o yardım ediyor sadece hiç bir yere çıkamıyorum markete bile gidemez hale geldim... nereye hangi doktora gitmeliyim nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardım edin:((((((((