Günaydın anneler,
Kayınvakidemle temaslıyız 14 gün karantinadayız. Bugun 6.gün . 4 gündür kızımın ateşi vardı ama cok şükür dolven calpol dönüşğmlü vererek düştü. Artık ikaç içmiyor. Ates sabit. Fakat öksürüğü kaldı. Ihlamur önerdi bir anne burdaki. Onu içiyor. Baska alternatif önerinşz var mı? Bide kızımda atesi görmek covidi geçirdiğine kesin bir işaret mi ? Yani bana kalırsa cok büyük oranda evet ama yasayanlara doktorun agzından duyanlara sormak istedim