aselannesi33 1 ay 4 günlük olduk önce beyaz bi akıntım vardı bu 2gundur koyu kıvamda bi kanamam var bu normal midir 2 de dikişlerim var duruyor iç kısmında ve dudak bitiminde 🤦🏻♀️
Ynb aselannesi33 benimde 35 günün sonunda kanamam normale dönmüştü.arkasından tekrar kanamam oldu doktor adet olduğumu soylemsti. Adet oluyor olabilirsiniz