Birminnosannesi
Zamanlamayı bile kendileri ayarlıyorlar inanın. Yanlış şöyle eğer diğer eli kullanmaya zorlarsak sorun teşkil eder diye biliyorum. Çünkü beyinden gelen sinyallerle yönlendiriliyor.
Mesela ben solağım, ailem sol el kullanımını doğru bulmadığı için beni hep sağa yönlendirdi. Kalemi sol elimle tutarım diye başımda beklerdi babam. Her şeyi sol elimle yapıyorum(yemek, bıçak kullanımı, örgü, topa sol ayakla vurma vs) sadece yazıyı sağ elimle yazıyorum. Gelişimi olumsuz etkilediğine dair araştırmalar var ama sizin yaptığınız kadar masum durumlar için geçerli değildir elbette. ☺️