bireylul şu yazdıklarınız o kadar ben ki… Postlarıma bakarsanız hep emzirmeyle ilgili sorun yaşadık doğduğu günden beri meme reddi yapıyordu oğlum da. Derken araya biberon girdi hiç almamaya başlamıştı. Meme + mama gidiyorduk çünkü. Baktım böyle olmayacak önce biberonu emziği bıraktık neler denemedim kaşık biberon, eds, şırınga 🤦🏻♀️ En zorlandığım dönemdi o ilk 4-5 ay. Şu an 8 aylık olmak üzere bebeğim inanın yeni yeni istekli emiyor. Uyurken memesiz uyumuyor o ayrı ama uyanıkken keyfi nasıl isterse ☺️ Pes etmeyin ara ara teklif etmeye devam edin inşallah aşarsınız en kısa zamanda 🙏🏻