Sevgi1 canım ben geçen gün yaptım. Bi aşçı kurufasülyeyi sütle islatırsanız gazı gider demişti. Islatma suyuna biraz süt koydum. Güzelce yıkadıktan sonda bi tencereye su koyup fasülyeleri kaynattım üzerinde köpükler oluştu, onlar fasulyenin gazı. O köpükleri kaşıkla attım. Sonra soğuk suyla fasülyeleri yıkayıp pişireceğim tencereye aldım. Biraz uzun sürdü ama olsun sonunda yedim ve ekstra bi gaz olmadı. Oğlumun her zmanaki gazı vardı 😂