Kubraoykuyrt uyanmıyorsa 5-6 saat kaldıramıyodum ben saate bakıp 6 saati geçmişse uyurken emziriyordum, ama bu dediğim nadir olmuştur genelde kendi 3-4 saatte bir kalkar, bazen saatte 1 kalkar kafasına göre , yani güzel uyuyorsa ve tok yatmışşa bölmeyin uykusunu😁