Oglusum5357 Çok zor olmaya başladı bu durum iki haftadr adeta emzik bağımlısı oldu ve gece kalkıp mama hep istiyordu bugün yarın derken iki yaşına girdi. İkisinide en kolay nasıl biraktirabirlim lütfen yardım. Dün mama vermeyeyim dedim kiyametleri kopardı gece
Lazrail Oglusum5357 yok kız hic uyumadimki uyanayım emzigi yeni yeni biraktik unuttuk cok sukur kac gundur bi sekilde oyaladim parkta unuttuk baba gelirken alcak falan diye oyaladim hangi renk almami istersin yarin gidip birlikte alalim diye kandirdim hep cocugumu 😂ama bi sekilde unuttuk emzikle yatip emzikle kalkiyordu bu arada mama icin bisey diyemicem cunki bizde sut bagimlisiyiz😂yas 2bucuk bu arada
Oglusum5357 Lazrail Dermanım olsa kendime bulurum diyorsun 😅 valla bizde bütün gece mama ve emzik aramakla geçti resmen yani artk eziyet olmaya başladı kendinede bize de emziği kestim belki öyle emmez diye ama ne fayda patlak bile emiyor 🙄🙄