Senaatalan Mom8763 Sanki birşey ısırmış gibi sivrisinek ya da pire falan dadanmış yavruya 😒 çok rahatsız eder annesi hemen doktora götür krem falan yazdır 😒😒 geçmiş olsun 😢
Ereninannesi1 Mom8763 valla köy ortamında ysan istersen battaniyeye sar yinede isiriyo canım eltimin çocuklarında aynı böle pire isiriyo çok rahatsız eder çocuğu
Senaatalan Mom8763 Alerji olsa tüm vücudundan çıkar, pire çok iğrenç bir yaratık giremeyeceği delik yok, piknikte oğlumu aynen bu şekilde ısırmıştı ama oğlum derdini anlatacak yaştaydı. Senin ki çok minik vakit kaybetmeden git doktora 😘
3oglanannesi Mom8763 evet olabilir alerji yapmıştır vücudu hassassa. O tür ürünler zaten saglikli değil.zeytin yağı sürün sürmek istediginizde masaj yapmak için.
Ozbek42 Mom8763 olabilir tabiki teni cok hassas kullanmayın öyle şeyler alrrji olmuş bence.. kullanacaksanız da temix içerikli kullanın banyo sonrası geçmiş olsun
Splash-Splash-Love Mom8763 Dediğin losyon ve yağı sadece oraya mı sürdün? Hani acaba koltuk altı ve sırtı terleyince yağ orayı pişik yapmış olabilir mi? Pudra sür bence gidebiliyorsan hastane daha iyi tabi ki. Bi duş aldır sonrasında pudra sür ya da pişik kremi. Geçerse muhtemelen terledigi için böyle olmuştur. Çünkü yenidoğan bebekler sırttan terler koltuk altıda. Bi süre kullanma losyon ve yağ zaten hava sıcak
Gayeerool Mom8763 kesin bişi diyemeyiz ama bebek egzaması gibi duruyor. Doktora götürmelisiniz geçmiş olsun😥
Gayeerool Mom8763 hiç bir bilgim yok bebeklerdede görülebildiğini biliyorum sadece ilaç yada kremle önüne geçiliyor diye duydum. En sağlıklı yönlendirmeyi doktorunuz yapar. Ama eminim onu suan rahatsız ediyordur bir an önce hekime başvurun derim.
Gayeerool Splash-Splash-Love yanlış yönlendirmeyin lütfen. Pudra sürün olurmu hiç? Şuan bebişin cildi birşeye reaksiyon gösteriyor artı birşey sürmek olmaz. Pudra zaten gözeneklerini tıkayacak. Asla birşey sürmeden hekimine başvur.