Ben de kullanıyorum yaklaşık üç aydır. Hiç bir sorun yaşamadım. Bazen çok fazla kaka yaptığında beline çıkartıyor o kadar. Baby&me den önce prima kullanıyorduk o daha çok kaka çıkarıyordu beline. Çok memnunum bence deneyin denemeden bilemezsiniz.. ayına değil kilosuna göre doğru numarayı kullanmanız önemli. 👍🏻