cnnceylan Bugün 5.gün kızlar henüz yapmadı bebeğim zeytinyağını denedim ne yapmam lazım yada beklemeli miyim ??
Egzo229 cnnceylan benim bebeğiminde bugün 4. Günü baya ıkınıyor ama yok. Bende zeytinyağı ile masaj yaptım ama yok daha. Arada mama veriyorum mamasına da zeytinyağ damlattım ama yok ilk defa böyle oluyor
Melek0205 Bebeğiniz küçükse bi doktora götürün 5 güne kadar normal ancak sonrasında çok huzursuzlanıyo bebekler lavman falan yapıyolar en azından hastanede