Bebegimin 20 gündür her yerinde parça parça kırmızı benekler çıktı ( kaşınıyor) . Doktora gittiğimizde ilk kurdesen dedi ilaç verdi. Ve alerji şurubu verdi ( deloday) sabah akşam kullanmamız üzere şurubu içince biraz sönüyordu benekler. Bu durum uzun süre devam edince başka doktora gittik sinek ısırığına benziyor dedi. ( bizimki sürekli bahçede oynadığı icin ihtimal verdim) ama sonra fark ettim ki meme emince oluyor ve çocuk devam sütü alınca oluyor. Acaba süt alerjisi sonradan çıkar mı ? Şimdi kan verdik alerji testi icin 10 gün sürüyormuş çıkması sonuçların basına böyle bir durum gelen var mı ?