Toprakali1004 Kızlar aşı oldum dün kol ağrısı fazlalaştı sizdede oldumu parol içtiniz mi ? Bu kadar kol ağrısının sebebi nedir eşimde oldu hiç ağrısı yok 🙄
BirAlparslanAnnesi Toprakali1004 herkeste farklı yan etkisi belirebiliyo. Bende ikinci dozu oldugumda aynı korona olmuş gibi olmuştum 🤦🏻♀️
elifineylulu Toprakali1004 canım kol ağrısı hakkında bilgim yok ama emziriyor muydun ? Birde hangi aşıyı vurundun
Bebekcik2406 Toprakali1004 benimde çok kolum ağrıdı kaldırmakta bile zorluk çektim ama parol içmiştim hafifledi
DenizSerap Toprakali1004 ay inanın tek yaşadığınız kol agrısı olsun. Hastalık gerçekten çok berbat yaşayan bilir. Şükür ki sıram geldi yarın ben de oluyorum 🙏 şifa olsunn.
DenizSerap BirAlparslanAnnesi bir de gerçekten olduğunuzu düşünün? Allah korusun aşıda bile zorlanmışsınız. İnanın hastalığı belirtileri çok daha fazla ve yıpratıcı. ben 3,5 ay evvel geçirdim hala halsizliğim ara arz devam eder.
BirAlparslanAnnesi DenizSerap çok geçmiş olsun gerçekten öyledir tahmin edebiliyorum bizde hiçbirşey yokken arka arkaya amcamı yengemi kuzenimi kaybettik 3-4 ay önce bu illet yüzünden🥺
Hilalrkmn Toprakali1004 herkeste farkli oluyr cnm bndede kol agrisi olmuştu 2 gun snra falan gecti parol icebilrsn hafifletir gecmis olsn 💐