Lulemom Bu göğüslerden süt akma olayı ne zaman bitiyo acaba. Sütümün yarısı boşa gidiyo, emzirirken diğerine kalkan koyuyorum o sırada akanları kurtarıyorum ama gün içinde akanlar ziyan oluyo, hep böyle mi gidiyo yoksa bi süre sonra akması duruyo mu