Merhaba anneler. Ben kızıma aptamil kullanıyordum çok memnundum. Bebeğim günde 4 5 kere kakasını yapıyordu. Bebelac gold alayım dedim ucuz diye birde gittim 900 gram aldım. Neredeyse 1 haftadır kullanıyorum. Bebeğim günde 1 defa zorla kakasını yapıyor, sürekli ıkınıyor. Mamaya zaytinyağ gaz damlası katıyorum fayda etmiyor. Hep benim yüzümden oldu ucuz diye bebelac aldırdım bebeğim benim yüzümden kakasını yapamıyor😭. Ne yapmalıyım ne önerirsiniz lütfen etkili bir şey söyleyin.