dml2703 Kizlar hipp mama çok pahalı ve 6 günde mama bitiyor hemen başka mamaya geçmek istiyorum bebeğim de 5 aylık 6.aya girdik hangi mamayı önerirsiniz ☺️
[silindi] dml2703 bende hippten bebelac golda gectim. 3 gunde bitiyordu fiyatinin masallahi var. Bebelactan memnunum
Snm_tkz Alp16 bende hipp kullanıyorum 3 gündür içmio reddedio neden acaba mamayımı değiştirsem bilemedim
Serap321 Bizde hipp kullanıyoruz sütüm yetmiyor. suan 3 aylık bebeğim maddi açından cok külfetli bir mama. Herseye zam yapıldı ama keske bebeklerın yediği mamaya yapmasalardı.
Serap321 Evet hipp kullanıyoruz daha küçük oldugu ıcın baska mama deneyemedim doktorumuz bu mamayı önermişti içinde sıfır şeker ve organik anne sütüyle uyumlu diye. Sütüm yetmiyor ona ayrı üzülüyorum. Allah yardımcımız olsun.
dml2703 [silindi] gerçekten çok pahalı ve içinde sürekli iki üç parmak boşluk vardı paketin bebelacta da öyle mi ?
[silindi] dml2703 900 gramlik kutu aliyorum, iki poset cikiyo ama evet bundada iki uc parmak kadar bosluk oluyor. Her mamada bu var sanirim 🤷♀️ hipp 350 grm ile bebelac 900 grm fiyati neredeyse aynı. Ilk 7 ay hipp kullandim ama 3 aydir bebelacciyiz ✌
Eysar dml2703 ilk bende yedi ay hipp combiotik kullandım sonra Bebelac Gilda geçtim üç ay kadar sonrada normal Bebelac kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık bir yaşında kızım
zeynepbalci dml2703 ekomonik değil hiç aynen ya ama korkuyorum değiştirmeye içer mi kabız yapar mı diye