Günaydın geçen yine aynı posttan açmiştim kızlar bebeğim 10 ay 20 günlük Mamayı asla istemiyor ancak uyutunca akşam 11 de verdim şimdi yaptım içmiyor çok üzülüyorum Mamayı birakmak istiyor niye böyle oldu kahvaltı hazırlayacağım şimdi Bi akıl verin lütfen