Gevrann Minikprensannesi aynı dert bizde de var 😓 ne yaptımsa içmiyor kafayı yiyecem. Ağlamaktan göz pınarlarım kurudu
Minikprensannesi Gevrann sorma bende çok üzülüyorum aç diye çok kötü oluyorum bugun sınırımden oturup aglıcaktım hiç içmiyor bir kutu mama çöp
Melekcik Benim kide 3ay 8 günlük 3.300 dogdu simdi 7600 kilo geçen hafta gitmiştik simdi ne kadar bilmiyorum her ay ortalama 1 bucuk kilo ve üstü alıyor
Esmaky damlalikci 20 gunllken hastnye gtmistim suratnda svlce ckmsti ozaman 4770 di cuma gnu bakicaz bakalm suanda 2 aylik olucaz