Lina5353 benim bebeğimde de aynı sorun vardı, fitil vardı 3 4 kere kullandım, fitili koyuyordum 5 dk sonra hersey çıkıyordu inanamadım. Sonra doktor değişimi yaptım bunları kullanıyorum diye gösterdim. Doktor fitile kızdı bunu sakın kullanmıyorsun dedi. Kullandığım içinde korkmuştum. Doktor 1 haftaya kadar yapamaması normal demişti. Şimdi zorla 3 güne yapıyor müdahale etmiyorum bişey olur diye. Sizde fitil kullanmayın bence bırakın.