Es_es 38+5 de sezeryan doğum yaptım çok şükür ki dünyalar tatlısı bi kız evladım oldu 🥰
27 günlük olduk bugün ❤️
3270 gr. Doğdu geçen hafta gaz yüzünden doktora gittiğimizde kilosunun 4180 gr olduğunu öğrendik doktorumuz baya şaşırdı yanı sıra da sevindi bu kadar kısa sürede kendini bu kadar güzel toparlamasına ce sütümün yaradığına ☺️ Aslında ben daha çok sevindim 🤣
gaz damlası zinco vitamin de terad3 veriyodum ama bi haftadır vermiyorum çünkü bu damladan sonra gaz sancılarımız başladı Pazartesi aylık kontrollümüz var doktora danışıp o şekilde devam edicem