Prenses21 kaç aylık benim kizimda doğduğunda öyleydi 4 ay çektim reflü olduğu için demişti doktor belki sizdede aynı durum olabilir az az verip sık sık doyuruyorum o şekilde geçti büyüdükçe çok şükür bazen yine yapar ama eskisi kadar değil bı dene istersen