Duyguilda Betsel fena değil. Bazı ürünler ellerinde olmuyor sonra mail olark bilgi veriyolar belli bir süre içinde para iadesi yapıyolar .
esmaa599 Betsel Nisan ayın da kivi,muz siparişi vermiştik.Muzlar güzel geldi fakat kiviler cürük geldi canım.
Senanurkmrc Betsel ben memnunum bozuk kaymak yollamışlardı talep açtım 1 saat sonra adamlar geldi aldı bozuk olanı para iadesi yaptılar hemen. Sebzeler de güzel özeniyorlar baya bizim buradaki öyle en azından
AgentMom Betsel şok tan alıyorum en iyisini seçip getiriyorlar. Sipariş kısmına not yazın dikkate alıyorlar. Yemek sepeti bana bi Den alıyorum . Onlar da sebzeler meyveler çok ii. A101 İ denemedim
Deletedmom0099 gocebebirbayan ben sürekli şoku kullanıyorum aşırı iyi geliyor her şey hemde diğerlerine göre daha kısa zamanda geliyor
gocebebirbayan Deletedmom0099 yürüyerek getiriyor personeller diyorlar. Ben açıkçası tereddüt ettim. Öyle mi gerçekten
YazarAnne Bende memnunum. Olmayan ürünleri iade yapıyorlar hemen. Kredi kartı İle ödeme kabul ediyor sadece.