Deliricem bu uykusuzluktaan. 13,5 aydır bir insan evladı hiç mi uyumaz yaa. Son 1 haftadır iyice dozunu çıkarttı. Hele bugün iyixe sinir krizine gircem artık ne yarım saati 5 dk da bir kalkıyo. Yatağında ayağa dikiliyo cin gibi gözleri şu saatte cin. Öğle uykusu vile yapmadı. 9da toplantım var çıldırıcammmm