ozlem21240493 Benim kızım 14 aylıkken kendisi tek uykuya geçiş yaptı ben uğraşmadım uyutmak yada uyanık kalması için.
Aslında bebekler kendisi ayarlıyor sizin takibinizle.
Siz 24 saat içinde ki uyuma süresine , oyun ,yorulma , uyku moduna girdiği saatleri gözlemleyip ona göre yol izleyebilirsiniz .
Sizin bebiş için daha erken olduğunu düşünüyorum.
Kızım 12 aylıkken yürüdü 14 aylıkken anca yorulacak kıvama geldi .