seymakmtrnsf Baloglumm7 Eğer yeterli çişli bez sayısına sahipseniz ve kilo alım hızı yeterliyse tabi ki yarıyordur. Ayrıca zaten “süt yaramıyor” diye bir tabir yoktur. Bunlar büyüklerin sadece anne sütü alan bebeklerin zayıf olduğu durumlarda uydurduğu aşağılayıcı bir tabir. Kilo aldırmaz ise mama takviyesi yapılır. Ancak bağışıklığını tam olarak korumaya devam eder. En iyisi de budur.
esraeerdogann Baloglumm7 aklıma k.validem geldi lohusa halimde demiştiki bana senin sütün kesin sulu bu çocuga yaramaz 🙄 böyle saçmalık mı olur Merak etme Öyle bişey olmaz
Deletedmom5284 Günde 4-5 çişli bez alıyorsanız sütünüz yarıyor ve yetiyor demektir, Allah yaramayan süt vermez merak etmeyin ❤️