Veyselaras Mbal tşk ederm ama şuan doktra gidemiyorim o zamn sadeec ılık suyla temizleyeyim tek gözü zaten diğerinde birşey yok
Veyselaras KayraninAnnesii ya tek gözünde var o kadar dikkat ediyorum ama mikrop mi kapattı acaba diyorum tek gözünde olunca
KayraninAnnesii Veyselaras benim oğlumun da tek gözündeydi sıcak çaya batır pamuğu güzelce tek seferde çapak oldukça temizle sonra o göz kanallarına aşşağıdan yukarıya hafifçe masaj yap hafif hafif geçiyor endişe edecek bir durum değil her bebekte oluyormuş zaten
Veyselaras Yeniaanne Anne sütünü ilk zamandenedim ama geçmedi daha kötü yaomisti o zamn damlayla geçmişti
Zeynepp24 Veyselaras ben de aynı şeyden korkmuştum ama yok, zaten içinde yazıyor göz ve burun temizliği için diye, araştırdım kendi gözüme de damlattım sıkıntı olmıyor :)
Zeynepp24 Veyselaras hepsi aynı işi görüyor yav, ben bruno alırdım hep şimdi bi mr thompson diye bir marka denk geldi onu aldım valla :) hepsi aynı sfs, sıkıntı olmaz merak etme :)
Dogavesultan Veyselaras evet çay gerçekten çok işe yarıyor çayın demiyle silebilirsiniz sütünüz varsa sütünüzlede silebilirsiniz