Happygirl8
Aselsmomy
Prenseszeynelp
kızlar şimdi inceledim de aklıma bişey takıldı. Yardım ederseniz sevinirim. Bebeğim yürümüyor henüz ama eli kulağında. Yürüdüğünde önümüz sonbahar kış. Vicconun ankası en hafif gibi duran ama o da sanki delikli falan. Soğuk havaya uygun değil gibi. Botlarına baktım. Onlarda da bazılarında ilk adım diyor ama ilk kez ayakkabı giyecek oğlum için bot yanlış bi seçim olurmuş gibi geliyor. Ne yapayım sizce?