EsmahanAsyaMom
öncelikle doğum kilosuna göre kilosu çok güzel. Benim kızım 3580 kg doğduğu için 1 ay kontrolünde 4 kg çıkmıştı. Aptamil mama evet kabızlık özellikle de gaz yapıyor. Biz 7 aydır kullanıyoruz kabızlığımız olmadı çok şükür ama aşırı gaz yapıyor. Aptamil ile başlamıştık doktor tavsiyesi ile başta. Arada değiştirdim Sma, Bebelac, humana vs ama bunlar da ya çok ishal yaptı ya da çok kabız. Bize en ideal Aptamil oldu. Hala gaz sorunu var tabi. Geçen gün huysuzdu acil e götürdüm bağırsakları gaz dolu dedi doktor. Ne yapacağımı bende şaşırmış durumdayım. Bir de sadece bu mamayı yiyor diğerlerini itiyor kapatıyor ağzını yemiyor. Alıştı ondan sanırım bilemiyorum. Ayrıca özellikle belirtmek istiyorum , eğer o aptamilin kutusunu açtıysanız en geç 1 ay içinde tüketmeniz lazım. Yok açmadıysanız henüz, üstündeki TETT ne kadar saklayabilirsiniz