Mervece0308 benim bebekte sarılık olmuştu,😑 Doktor sakın şekerli su verme demişti, afalladım niye veriyimki zaten diye düşündüm o an😵 bu forumda da okuyodum şekerli su verildiğini demek ki yapan var ki uyarıyo dedim sonra da 😃 biz başka mama kullanıyoduk bize SMA mama önermişti sık sık onla besledim uyandırıp 2 3 satte bir bi kaç günde toparlamıştı şükür 🙂